فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟


ویزا کارت و مستر کارت

امروزه با وجود کارت های مختلف، مشکل بسیاری از کاربران برای جابه جایی پول و یا پرداخت های اینترنتی حل شده است، شما باید قبل از تهیّه هر نوع کارتی از امکانات آن و تفاوت هایش با سایر گیفت کارت های دیگر آگاهی داشته باشید، در این مقاله شما را با خصوصیّات دو نوع از کارت های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت آشنا خواهیم کرد، بسیاری از کاربران به دلیل شباهت­های بسیار دو کارت مستر و ویزاکارت از لحاظ امکانات و کارکردها، آنها را غیر قابل تشخیص میدانند، با وجود قابل قبول بودن نظر اکثر افراد، اما باید گفت که این موضوع خالی از تفاوت هم نیست. 

 

 ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

 ویزا کارت و مستر کارت، ساخته دو شرکت آمریکایی برای ارائه خدمات ارزی به کاربران هستند که وظیفه خود را،  مبادلات ارز به صورت الکترونیکی در سراسر جهان با پرداخت کارت های اعتباری، کارت های پیش پرداخت و سایر کارت های بانکی با نشان تجاری ویزا، دبیت کارت و یا کردیت کارت میدانند.

 

 عملیاتی که هنگام استفاده از ویزا کارت یا مسترکارت، انجام می شود عبارتند از: 

 

1-هماهنگی با شرکت صادر کننده کارت برای تشخیص پذیرفته یا رد شدن تراکنش

2-هماهنگی با شرکت صادرکننده کارت برای پذیرش پرداخت شما

3-پردازش عملیات پرداخت، بین ارائه دهنده کارت و فروشنده

 

  • تفاوت ویزا کارت و مستر کارت از لحاظ  مقبولیت عام

طبق آمارهای بدست آمده بطور تقریبی، بیش از 28 میلیون از دارندگان حساب های بانکی، دارای ویزا کارت و بیش از 30 میلیون از آن ها دارای مستر کارت هستند که این نشان دهنده میزان محبوبیت یکسان هر دو کارت میباشد.

  • تفاوت ویزا کارت و مستر کارتاز لحاظ کاربرد 

هرکدام از کارت ها برنامه خاص خود را دارند، برای مثال: شبکه ویزا کارت، برنامه Visa SavingsEdge را که دارای تخفیف 15 درصدی یا بیشتر برای رزرو هتل ها، اجاره اتومبیل و مواردی از این قبیل است را ارائه می دهد و در مقابل، مستر کارت برنامه­ای تحت عنوان Easy Savings را به همین منظور در اختیار کاربران میگذارد، بدین ترتیب مبلغ موجود در کارت صاحب حساب از این طریق ذخیره میگردد.

  • تفاوت ویزا کارت و مستر کارتاز لحاظ  مزایا

ویزا کارت، امکانات خود را در دو سطح "پایه" و "امضای ویزا" و مستر کارت، در سه سطح "پایه" و "جهانی" و " منتخب جهانی"  ارائه میدهند که هر کدام خدمات خاص خود را دارند.

  • تفاوت ویزا کارت و مستر کارتاز لحاظ  کارمزد

افرادی که صاحب کارت های اعتباری ویزاکارت هستند به دلیل ارائه خدمات بیشترنسبت به مسترکارت، کارمزد سالانه بیشتری را متحمل می شوند، از جمله معیارهای تفاوت این دو کارت میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

نرخ بهره

پاداش

حساب های دوگانه(dual)

خدمات امنیتی

0