فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

سرویس نتفلیکس


سرویس نت فلیکس

نت فلیکس چگونه کار می کند ؟

شما به عنوان یک کاربر شبکه نتفلیکس به راحتی میتوانید به تمام فیلم ها و برنامه های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، اما باید بدانید پشت این عملیات ساده، ساختاری پیچیده وجود دارد، به عبارت دیگر پیاده سازی این فرایند با انتشار روزانه 250 میلیون ساعت ویدیو برای کاربران در 190 کشور مختلف دنیا کار سختی است و نیازمند ارتباط با ارائه دهندگان اینترنت و انجام مذاکرات مختلف با شرکت های تولید کننده­ی محتوا می باشد، ما در این مقاله شما را با سرویس های بیشتر این شبکه آشنا خواهیم کرد.

 

زیرساخت های بخش فنی سرویس نت فلیکس:

در حدود یک دهه پیش نت فلیکس معماری مایکروسرویس را به اپلیکیشن ارائه دهنده خدماتش اضافه کرد که در این سرویس کد و منابع ارائه شده در هر اپلیکیشن و مایکروسرویس،  کاملا اختصاصی بوده بطوریکه هیچ سرویسی منابع خود را در اختیار سرویس دیگری قرار نمی دهد و در صورت نیاز دو برنامه با یکدیگر میبایست از رابط API که امکان برقراری ارتباط بین اپلیکیشن ها را در سرویس نت فلیکس ایجاد می کند، استفاده نمایند، در صورت ایجاد تغییر در ساختار اپلیکیشن روی نتفلیکس، توسعه دهندگان باید از هماهنگی و سازگار بودن با رابط API اطمینان پیدا کنند، وگرنه شاهد بهم ریختگی های فراوانی در تبادل اطلاعات نتفلیکس خواهند بود.

قابلیت های سرویس نت فلیکس :

  • نت فلیکس برای خدمات رسانی به کاربر حدوداً از 700 مایکروسرویس مجزا استفاده می کند.
  • ذخیره کردن تمام محتوایی که توسط کاربران مشاهده شده است.
  • کسر هزینه­ی اشتراک ماهانه از کارت اعتباری کاربر
  • ارائه یک فرمت مناسب به کاربر جهت پخش در دستگاه وی

 

محل اجرای سرویس های نتفلیکس

نتفلیکس برای اجرا و به اشتراک گذاری سرویس های خود، بر خلاف گذشته که از مراکز اختصاصی برای نگهداری داده­های خود استفاده میکرد، اکنون نیازمند یک شبکه کامپیوتری بزرگ میباشد که از محیط ابری AWS شرکت آمازون استفاده کند و باعث افزایش کیفیت سرویس های خود شود.

مسیر پخش فیلم از تولید تا انتها :

1-یکی از نگرانی های نتفلیکس برای پخش سریال و فیلم های خود، تولید محتوای مناسب بوده است، بنابراین اگر شخصی قصد پخش ویدئو در این شبکه را داشته باشد، باید ابتدا  درسیستم خود، حق پخش را از حوزه­ی توزیع محتوای ویدیویی دریافت کند.

2-ذخیره­ی تمام فیلم ها و سریال ها که از کیفیت و حجم بالایی برخوردار هستند، در سرورهای  AWS  انجام میگیرد که قبل از مرحله پردازش این شبکه باید فرمت خود را تغییر دهد زیرا، هر دستگاهی که نت فلیکس روی آن اجرا می شود متفاوت است و هر کدام با فرمت خاص خود صوت و تصویر را پشتیبانی می کنند.

برای مثال، سروری چون  AWS که فیلم های اصلی را دریافت می کند، می تواند آن ها را تبدیل به صدها نوع فیلم دیگر به همراه صداهای مختلف در انواع دستگاه ها برای پخش کند

3-از ویژگی های فوق العاده نت فلیکس، شناسایی و تشخیص دستگاهی است که کاربر از آن استفاده میکند.

0