فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چرا اپل نتفلیکس را نمی‌خرد؟


اپل و نتفلیکس

اپل و نتفلیکس

با توجّه به اینکه بسیاری، امروزه اپل را به عنوان غول فناوری می­شناسند، بر این عقیده هستند که این شرکت  می‌تواند با خرید Netflix ، حرکتی سریع در مسیر تبدیل شدن به غول رسانه‌ای جهان کند، طبق پیشنهادهای فراوان کارشناسان به ویژه جی پی مورگان، باید گفت که به خاطر دلایل گوناگونی که وجود دارد، این کار امکانپذیر نخواهد بود، ما در این مقاله به 8 مورد از این دلایل خواهیم پرداخت.

 

اپیزود اول: جوان و بی‌قرار

 باتوجه به رشد و رقابت روزافزون صنعت پخش محتوا، روزانه شاهد ورود بازیگران جدیدی برای توسعه برنامه خود در این بخش هستیم، اپل نیز به زودی این ورود را با هزینه‌ای بسیار کمتر از نتفلیکس شروع خواهد کرد (یک میلیارد دربرابر ۸ میلیارد دلار). درنهایت، چنین ادغامی بسیار زود به نظر می‌رسد.

 

اپیزود دوم: اسباب‌بازی جدید

اپل با داشتن تنها چند فیلم و سریال به نوعی در ابتدای این مسیر قرار گرفته است البته، آن‌ها چندین سناریوی در حال ساخت نیز دارند و برنامه‌ی خرید فیلم‌های اختصاصی نیز یکی از اولویت‌های اصلی کوپرتینویی‌ها به حساب می آید.

اپل

در ابتدا باید گفت که اپل میبایست یک درک درستی از فاکتورهای اندازه‌گیری فرایند نتفلیکس کسب کند علاوه بر این، کمتر کسی در دنیای رسانه و فناوری، به آمارهای ارائه‌شده توسط غول دنیای سرگرمی اعتماد دارد، پس بهتر است کوپرتینویی‌ها اول با پیاده‌سازی طرح اختصاصی خود، درک بهتری از این صنعت را دریافت نمایند.

 

اپیزود سوم: مشکلات محتوای بزرگ‌سالان

اپل اکثرا محتواهای اختصاصی خود را برای عموم سنین قرار داده است و از پخش آنها برای کودکان قوانینی قرار نداده،  حتی میتوان گفت یک محصول ویدئویی را به‌خاطر محتوای نژادپرستانه به‌طور کامل از قراردادهای خود حذف کرد، امّا درمقابل نتفلیکس در آثار مختلف خود اشاره‌هایی به موارد مخصوص بزرگ‌سالان داشته است و برخی از سریال‌ها و فیلم‌های آن‌ها، تنها برای گرو‌‌ه‌های سنی خاص قابل پخش میباشد، به‌هرحال، به‌نظر نمی‌رسد اپل بخواهد با پخش آن نوع از فیلم‌ها و سریال‌ها، برند خود را زیر سؤال ببرد.

اپیزود چهارم: قیمت بسیار بالا

با توجّه به سیاست‌های حفظ نقدینگی در ابعاد بزرگ توسط اپل آن‌ها دارایی نقدی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار را در برنامه‌های خود داشتند و سال گذشته‌ی میلادی نیز با دارایی نقدی ۱۳۰ میلیارد دلار به پایان رساندند، میتوان گفت که این فرایندهای خرید و ادغام یکی از بهترین روش ها برای خرید حجم این نقدینگی ها میباشد و در نتیجه،  خرید نتفلیکس قطعاً نمی‌تواند گزینه‌ای مناسب در آن بخش به حساب بیاد زیرا ممکن است این شبکه نیازمند دارایی‌های نقدی اپل و حتی بیشتر از آن میباشد.

نتفلیکس

 

اپیزود پنجم: بسیار بزرگ‌تر از خریدهای قبل

اپل عادت به خرید برندهای بزرگ و گران‌قیمت ندارد

با توجه به اینکه اپل عادت به خرید برندهای بزرگ و گران قیمت ندارد و تنها برند Beats را آن هم با قیمت 3 میلیاردی خرید کرده است که توانست برگ برنده ای برای آن در صنعت سخت افزار باشد، از آنجاییکه این شرکت بیشتر تمایل به خرید شرکت‌ها و سرویس‌های کوچک با ظرفیت‌های بالای فنی دارد، بنابراین میتوان نتیجه گرفت خرید نتفلیکس هیچ شباهتی به سابقه‌ی اپل در خرید شرکت‌ها ندارد.

 

اپیزود ششم: فقط بگو نه

مالک نتفلیکس

نتفلیکس نیز همانند اپل هیچ تمایلی به مشارکت و یا ادغام شدن با شرکت های دیگر را ندارد و تنها مورد مشارکتی آن را میتوان فروش بخش زیادی از سهم توسط مدیرعامل این شرکت به نام  رید هستینگز دانست که آن هم به منظور نقد کردن سود افزایش ارزش سهام انجام شد.

اپیزود هفتم: بیش‌ازحد نزدیک

عرضه‌ی سرویس نتفلیکس روی سخت‌افزار Apple TV، نشان‌دهنده‌ی ارتباط نزدیک کنونی این دو شرکت به‌عنوان تولیدکننده و شریک تجاری است، با خرید Netflix توسط اپل، احتمال دارد شاهد هشدارهای فراوانی از سمت مقامات باشیم زیرا، در نتیجه‌ی آن خرید، اپل همه‌ی بخش‌ها، از تولید تا توزیع و سخت‌افزار را در بحث محتوا تحت مالکیت خواهد داشت، آمازون نیز با راه اندازی Amazon Studio چیزی شبیه به مورد بالا را ایجاد کرده است، با این تفاوت که  استودیوی آن‌ها از دل سرویس خودشان یعنی آمازون پرایم به‌وجود آمد، در نهایت میتوان گفت خرید نتفلیکس توسط اپل، تحقیقات قانونی متعدّدی را در صنعت رسانه به وجود خواهد آورد.

آمازون استودیو

اپیزود هشتم: چه دستاوردهایی به چه قیمتی

در واقع اپل با خرید نتفلیکس یک استودیوی سنتی فیلم‌سازی را تصاحب نکرده است زیرا این شبکه تهیه‌کننده و توزیه‌کننده‌ی محتوا هستند و با استودیوها و فیلم‌سازهای مستقل همکاری کرده اند تا محتوای اختصاصی برای سرویس استریم خود تهیه کنند، پس در حقیقت آنچه نصیب اپل خواهد شد یک پایگاه مشتریان عظیم به‌اندازه‌ی ۱۳۹ میلیون نفر خواهد بود امّا  آیا این مخاطبان زیاد، ارزش میلیاردها دلار هزینه‌ی اپل را خواهند داشت؟

 

0