فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بزرگترین معضل ایکس باکس وان چیست؟


 ایکس باکس وان

مدّتی است که از زمان شروع نسل هشتم بازی های کامپیوتری میگذرد و در این بین دو شرکت معتبر سونی و مایکروسافت تصمیمی برای استارت کنسول های جدید ندارند بلکه تنها به عرضه نسخه های قدرتمند بسنده کرده اند،

چالس های xbox1

با وجود گذشت این مدت زمان از عرضه اکس باکس وان، مشکلی درخصوص این کنسول وجود دارد که صرف نظر از تمامی تفاوت‌ها و کاستی‌های دیگر بسیار به چشم می‌آید، در حقیقت این مشکل تاکنون توانسته برخی از کاربران را راضی و برخی را همچنان ناراضی نگه دارد که در ادامه به توضیحات این مشکل خواهیم پرداخت.

انواع دسته ایکس باکس 1

سونی، کنترلر دوال شاک را از ابتدا بدون نیاز به باطری‌های قلمی عرضه کرده است و به سادگی قابلیت شارژ کردن آنان با استفاده از پایه‌های مخصوص یا کابل USB و اتصّال آن به کنسول را در اختیار کاربران قرار داده است بطوریکه حتی نینتندو جوی‌کان‌های کوچک و ظریف سوییچ را بوسیله مجموعه شارژکننده کنسول شارژ می‌کند.

شما به منظور استفاده از کنترلر اکس باکس وان نیازمند این هستید که باطری های قلمی را درون آن جایگزین کنید، تنها در صورتیکه به این کار نیاز نخواهید داشت که با استفاده از سیم و همچنین با تحمل کردن فاصله‌ای کوتاه تا صفحه نمایش، تصمیم به بازی کردن داشته باشید.

کنسول های دستی سونی و نینتندو، پلی استیشن ویتا و نینتندو 3DS  هردو بوسیله شارژر و بدون نیاز به باطری‌های قلمی شارژ می‌شوند، این ویژگی میتواند خیال شما را از بابت شارژ راحت کند زیرا در برخی مواقع ممکن است استفاده از باطری امری منسوخ شده باشد، درحالیکه  در سال 2018 مایکروسافت این سیستم قدیمی خود را تغییر نداده است و در حال حاضر هم کنترلرهای الیتِ اکس باکس وان نیز که با استفاده از تکنولوژی‌های روز ساخته شده‌اند و قیمت بالایی دارند، باز هم نیازمند استفاده از باطری‌های قلمی هستند.

شارژ دسته xbox1

 

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مانند ردیت (Reddit)   به نیمه پر لیوان توجه دارند و در میان کمپین هایی که گذاشته شده است، مشاهده میشود که بیشترافراد طرفدار این سیستم هستند و معتقدند استفاده از کنترلرهایی که از باطری استفاده می‌کنند بسیار بهتر از مدل‌های شارژی است.

در اینجا به برخی از نظرات کاربران در این کمپین در رابطه با حمایت از وجود باطری های قلمی در مدل های جدید اشاره میشود: «امیدوارم سازندگان در این سیستم کنترلرها تغییری ایجاد نکنند»، «هیچ چیز بدتر از این نیست که در حین بازی مجبور شوید کنترلر خود را عوض کنید یا آن را برای شارژ کردن به کنسول متصل کنید» و...

بصورت کلی بسیاری از این کاربران طرفدار تعویض باطری ها با هزینه ای کم یا زیاد، جهت خرید باطری های با دوام تر هستند، این افراد معتقدند که این کار در مقایسه با تعویض کلی کنترلر و یا اتصّال آن به کنسول دیگر، بسیار ساده تر و بی دردسرتر است.

سوکت شارژ ایکس باکس وان

 

ماکروسافت به منظور قرار دادن آزادی عمل به کاربران خودش، به بازیکنانش اجازه میدهد که برای استفاده از کنترلرهای اکس باکس وان چه درخصوص کنسول و یا ویندوز10 از کابل USB بصورت اتصّال مستقیم استفاده کنند،

همچنین میتوانند به سراغ باطری ( مایکروسافت کاربران را برای استفاده از بهترین عملکرد کنترلرها دعوت به باطری‌های ساده یا یک بار مصرف کرده است و استفاده از باطری‌های شارژی را توصیه نمی‌کند) بروند، استفاده از کیت‌های مخصوص این کنترلرها که توانایی شارژ مجدّد داشته و در قسمت جا باطری دسته قرار می‌گیرند هم می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما باشد ( برخی ازین کیت‌های ماکسیمم تا 4 ساعت شارژ شده و شما میتوانید از آنان تا 30 روز استفاده کنید.)، این توضیحات نشان میدهد که ماکروسافت یک سیاست درستی را در پیش گرفته، اما سوالی که در اینجا پیش می آید این است که  با وجود این آزادی عمل برای کابران چرا  برخی از امکانات در اختیار کاربران قرار نمیگیرد؟

شارژ ایکس باکس وان

سوال دیگر اینکه با وجود خرید یک کنسول اکس باکس وان که خود هزینه قابل توجهی را در پی دارد، چرا کاربران باید بصورت جداگانه کابل USB را خریداری کنند؟  درصورت استفاده از باطری‌های یک بار مصرف و در شرایطی که باطری اضافه برای جایگزین کردن باطری‌های تمام شده به همراه نداشته باشید چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

در پاسخ باید گفت، شما حتی اگر در حین بازی هم باشید مجبور هستید که به نزدیکترین فروشگاه مراجعه کرده و باطری مورد نظرتان را تهیّه کنید، زیرا در صورت نبود کابل USB استفاده از کنترلر امکانپذیر نیست و دسترسی شما به کنسولتان از بین میرود، با وجود مزیت های زیاد سیستم های قدیمی و داشتن مشکلاتی که به آن اشاره شد، سبب میشود تا تکنولوژی های جدید و کنترلرهای شارژی را در اولویت قرار دهیم.

0